مقالات آرشیو خبر ها
خرید کریستیانو رونالدو، پایانی برای انیلی بود

خرید کریستیانو رونالدو، پایانی برای انیلی بود

کریستیانو رونالدو پنج سال پیش از رئال مادرید به یوونتوس پیوست و لا گاتزتا دلو اسپورت تاکید می کند که انتقال او به تورین، کلید خروج رئیس سابق، آندره آ آنیلی را رقم زده است.

 

غول های سری آ در تاریخ 9 ژوئیه 2018 قرارداد فوق ستاره پرتغالی را با مبلغی بیش از 100 میلیون یورو به امضا رساندند و همه ی نگاه ها را به سمت خود جلب کردند.

 

رونالدو حقوقی 30 میلیون یورویی در سال از تورینی ها دریافت کرد و یوونتوس در نهایت بهای بالایی را برای این تصمیم پرداخت کرد.

 

گازتا دلو اسپورت در این رابطه نوشته:

 

امضای قرارداد با کریستیانو رونالدو، پایانی برای انیلی بود.

 

یوونتوس با رونالدو 101 گل در 134 بازی به ثمر رساند، جام هایی از جمله دو عنوان قهرمانی سری آ را به دست آورد. با این حال، بهترین نتیجه آنها در لیگ قهرمانان در طول اقامت سه ساله CR7، حذف یک چهارم نهایی توسط آژاکس در فصل 19‐2018 بود.

 

دستمزد بالای رونالدو به شدت بر امور مالی یوونتوس تأثیر گذاشت و همه‌گیری کووید در سال 2020 بقیه ی موارد را نیز تحت تأثیر قرار داد و یووه را وارد یک دوران بی سابقه کرد.

 

بانوی پیر ضرر 254.3 میلیون یورویی در سری آ را برای فصل 2021‐2022 تایید کرد و بسیاری از مدیران سابق به‌ علاوه ی رئیس‌ آنیلی توسط دادستان تورین تحت بازجویی قرار گرفتند و هیئت مدیره قدیمی را مجبور کرد در پایان سال 2022 استعفا دهند.

 

بانوی پیر به دلیل تخلفات مالی در فصل 2022‐23 با موضوع کسر امتیاز مواجه شد و با تهدیدهای بسیار زیادی از سمت یوفا نیز رو به رو شد.

 

آنیلی، فابیو پاراتیچی و جانشین او فدریکو کروبینی برای چندین ماه توسط FIGC محروم شده‌اند و یوونتوس اخیراً کریستیانو جونتولی را منصوب کرده است تا تیم را تقویت کند و هزینه های باشگاه را متعادل کند.

 

گازتا در پایان نوشت:

 

خرید رونالدو و اغاز همه گیری کووید 19، پایانی بود بر دوران درخشان انیلی با یوونتوس.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: